23 Ogos 2010

ada apa dengan bulat

Hahaaaaa....abg mat da kembali da ni huhuhu....aku ni cam chipsmore lak sekejap ade kejap xde...nape x nye setiap minit duk mengupdate blog ni la aku da xde keje wat la keje camni...lagi pun keje mende la ade time2 ni melenkan orang yg wat part time n keje ikut shift jer..aku jer yng keje mengadap laptop ni...so tanpa melengahkan keje aku ni...aku nak story la sikit ni pasal my ehem3 aku ni huhuhu...klu korang bace jgn meluat lak...kan xpasal2 korang komen ape la ko ni blog pasal awek ko ker pasal ko ni..klu korang komen cam2 aku nak sound la awal2 ni...jap er "lantak aku la aku nak tulis pasal apa pun" haaaaa...korang sume arap2 paham er...=P

So bile start menulis ni aku mesti nak tergelak klu mengenangkan benda ni huhuhu...tapi xpe cite ni xsampai penghujung nye ag...so aku nak story la lebih kurang pasal cter yang aku rase cukup bermakna bagi waaa...laa...korang jgn pk aku ni mamat bunga..kumbang yg tah ape2 tu..aku ni sbnrnya normal xla jiwang karat tangkap lentok leleh cam lagu cintan cintun tu...aku insan biase jek nak kate rockers tu x la jugak..tapi jiwe aku kearah lagu2 brit huhuhu..korang jgn ckap aku ni perasan ank mat saleh lak..tapi cam2 la lumrah aku...huhuhu..kire klu wa dgr lagu kearah keorang kemputihan ni wa rase feel tu ade masyuk woooo...

Ok aku xnak bercerita panjang aku nak start becerita pasal yng aku terkenangkan bile duk sesorang tu..
haaaaa...bila aku nak start menulis jer msti aku sengih sorang cam orang gile tapi nasib bek la si bulat aku xnampak aku duk sengih dari tadi ag..pandai2 la nak hidup kan klu aku sengih depan2 cam kan dia tanye "abg watpe tu mengatal ngan awek len er..." kan daa terkena c2 tapi aku nak la gak suprise kan sikit pasal ni huhuhuu....so yang membuat atiku terasa nak sengih bila benda terkenang pasal artikel ni oleh sebab nurkilan karya si bulat aku huhuhu...ahahaha...skng da rase xdapat aku menahan rase geli nak ketawa kan aku ketawa hakhakhak..kan merajuk la awek waa ni tapi "syg..!! i bukan nk kutuk tau jgn slp phm lak..." jap3 aku upload nurkilan karya si bulat aku yng amat kretif tu...jap err...wait the min cewaaaaahhhh...org saleh...u know me...!!!

   karya pertama lukisan awek aku yang sgt kretif n cute...korang leh ker lukis camni haaaa....
                 

karya kedua si bulat untuk ku tapi ada makna disebalik katon tu...nanti aku story cite pasal ni huhuhu...

karya ketiga si bulat untuk aku huhuhu...so sweet...

Hahaaaa...cane korang rase nak ag x klu korang nak nanti aku suh si bulat aku design kan untuk korang nanti mntau leh jadi designer lak ker tukar kerjaya huhuhu...tapi nurkilan2 tu sebenarnya memwatkan aku rase tersengih sorang diri bila tengok karya2 ni sume..klu korang aku xtau la rase cane..tapi xpela setiap orang ade pandangan tesendiri owhhhh..bulat...(lagu dipinjam dari yuna)..emmmm..bile aku nak citerkan pasal karya ni memwatkan aku teruja sebenarnya ni huhuhu...sebab ape huhuhu...mmg xtercapai dek akal pkran ku ini..

Haaaaaa..mesti korang tertanya kan pasal lukisan yng aku nk story kan tu...haaaa..katon tu sbnrnya adalah katon mase aku baru3 bercouple la...so time tu besday aku so aku xtau la si bulat ni beli perfume yng tertera kat nurkilan tu..so korang paham2 la nanye klu aku berciter ni emmmm..tapi 2la lumrah manusia...tapi "i sygkan u lebih tau bulat..." ok la 2 jer yang aku coretkan pade jam n saat ini huhuhu...klu aku ada ilham3 datang mencurah3 aku menulis ag...aku ni klu menulis naaahhhh..!! amik kau panjang macam novel..huhuhu...

p/s hargai lah si dia selalu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan