23 Ogos 2010

bila aku bercerita tentang lagu

Fuuuuhhh...ni la mase aku ade semangat nak menulis..bile jer layan lagu oasis let there be love atiku terasa cam berada di awan2gan...uuuuhhhh...rindu nye aku zaman muda mudi dulu kala...nak di jadikan cite aku ni adalah followers tegar lagu berunsur britpop dan cara dressing aku pon ala2 budak britpopers..tu dulu la skang da keje so xsempat aku nak follow up sume bende tu...so dgn zaman da masuk alam pekerjaan ni aku tinggalkan trus zaman muda mudi dan aku cume layan lagu berunsur2 britpop jer...nak di jadikan citer aku pon kekadang pk gak aku rindu yg amat zaman tu..zaman gigs, rock the world walaupun band2 malaysia bukan standing dgn band barat tapi sekurang2 nya ade gak band2 malaysia nak memperjuangkan scene muzik macam ni...tapi aku respek dgn band bittersweet, the times, butterfingers, killeur calculateur di kenali sbg band2 dewa...bia pon band dorang xsehebat acrtic monkey, mando diao, pulp, radiohead, coldplay, oasis, suede & etc..tapi dorang bawakan lagu yng berkualiti & sedap di dengar, kira klu dgr tu agak2 boleh berpogo, berskakin, berdisko tanpa risiko wa cakap sama lu...ahaks..

Biler aku layan lagu band manic street preachers ni atiku lbh smgt nak menulis mane tak nye lagu dia bnyak menceritakan ttg kehidupan dunia dan perjalanan hidup...mmg masyuk la layan a design for life sambil menulis blog...rasa kelainan tu ade huhuh..nak start merepek daa aku ni huhuh..tapi nak wat cane ini la gaya hidupku...nak di pendekkan citer aku ni dulu mmg antra salah sorg yg gile fesyen tapi tu fesyen berpaksikan budak2 band..nak kena ada gaya ala2 mods 80's, 60's retro mmg aku klu bab2 baju & sluar dari sgla aksesori dari rmbt hgga k hjng kaki ni ktorg slalu la bertukar2 cam sistem batter tu haaaa..lbh kurng cam2 la..kkdg klu baju band ni xkua ag ktorg ade kaki, kbykn kaki ktorg tdiri dpd stdnt2... :)

So bile aku dgr lagu travis len lak citer die huhuhu....sbb lagu ni adalah lagu yng amat special dalam hdp aku
bile jer dgr lagu flowers in the window ni terasa cam aku duduk di sebuah taman yng penuh dgn bunga di keliling aku...terase cam mat bunga lak atiku ini...padahal aku bukan yg jenis cam2...tapi ini la realti dan fantasi aku huhuhu...tapi lagu ni memberi makna pada hidupku cewaaaahhhh..."b klu u baco ni jange kutuk i tau syg" huhuhuhu...ok la sampai c2 dulu la aku menulis klu ada dtg idea2 yg mencurah2 aku coretkan lagi ok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan