24 Ogos 2010

bila aku daa start merapu, merepek

Ermmm...aku nak menulis pe er arini tadi rase cam ade kuase lak nak menaip tapi ble time nak start menaip jadi cam xde kuase lak aku ni...cam ultraman lak rase aku ni time lemah xde perasaan nak menaip..tapi time kuasa daa dtg punye la smgt aku ni...ni la bila ilham xde "ko sebok2 nak menaip..syahir..!!" uuuuuhhhh...atiku mengeluh sekali ag...haaaa...bile aku terdengar jer lagu in this time nynyian band starsailor ni rase cam time ni la aku nak mencurahkan segala skill2 aku...tapi sebenarnya skill pon xde eksyen jer lebih huhuhu...

Aku sebenarnya menulis blog ni banyak merapu, merepek xtentu pasal...tapi nk wat cane ni juz sbg permulaan aku nak mencuba dalam penulisan blog ni...klu aku wat novel kan sia2 lak xlaku huhuhu...aku ni bukan nye pemes cam ahadiat akashah yng bikin novel "lagenda budak setan"...so bek aku wat care aku ni menulis untuk kepuasan aku klu ade org yang jengok2 blog aku ni da kira okla ahaks...kan klu aku bikin cter sedih3 kan smpai box office lak kan cter aku ni huhuhu...tapi xde r sampai cam2 skli dan skli aku berangan nahhh mikkk ko...!! berangan jer lebih tapi xpela nanti la bile de time mood yng sesuai aku bikin cte sedih huhuhu...kisah ni byk beri pengajaran n teladan spnjg perjalanan hidup aku...tapi skang lum sesuai ag ok...aku kena mik mood gak bile nak cte pasal ni...kan klu aku bikin cte menyentuh ati dan perasaan kan 4,5 kotak tisu wat standby..huhuhuhu...aku daa agak mst someone akn tersentuh huuuuuu...

Uuuuuuhhhh....lmbat la cik bulat ni nak balik...aku da rase keboringan yng amat sangat daa ni..klu xde cik bulat mood aku nak menaip pon kire kondeng...nak menulis blog banyak merapu jer keje aku ni...bile mp3 laptop aku memutarkan lagu band malaysia nadia picture show aku mula la terase rindu lak kat cik bulat ni...sambil layan dan mengelamun jap huhuhu...ku kan terus tersiksa haaa..kiranya aku tetapkan menunggu dirimu...~ [aku nyanyi ok] 2la salah satu part lagu band 2...huhuhu...layan betul aku dgr lagu camni klu terkenang cik bulat huuuuu....missing u bulat....

Ok la aku nak g selongkar peti2 jap nak cari kueh..terase lapar la lak bile layan lagu ni...emmmm...okla pasni aku merapu la entry len lak huhuhu..best gak kekadang merapu dan merepek ni....mintak2 la xde yg nak jadi followers aku..maunya gle klu tgk aku merepek dan merapu ni huhuhu....ok la perut aku da berbunyi macam2 lagu ni silap aribulan leh kua demo tape ni huhuhu... 

p/s jangan la merapu dan merepek xkira tempat...ok!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan