23 Ogos 2010

coretan dikala boring tahap cipan [part 1]

Fuuuuhhhh...penat seharian dgn kerja dan belah malam dengan terawih...so arini aku nak coret2 sikit dalam blog aku ni, supaya nampak ada la gak coretan aku dpd wat blog xtau nk wat pe huhuhu...camni la gaya hidupku seharian nak bermadah pujangga pon ehem3 kepenatan mybe kasi dia mase untuk berehat...kesian gak kekadang dgn ehem3 ni...tapi apakan daya aku mampu menjenguk melalui ym jer huhuhu...

Emmm...arini aku nak coret tentang ape er...aku sbenarnya malas nak pk wat ayat ala3 pidato, skema tahap gaban so aku lagi senang dengan cara aku camni xdela nampak skema bila menulis ni...ni klu aku bace sstgh blog pon kkdng menyampah gak pasal ayat2 dorang mak aiiii...mengalahkan orang berpidato di atas stage macam nak bertanding pon ade huhuhu...tu bagi pendapat aku la so aku pk kan bek aku menulis dgn cara rilek, kool dan selit sikit2 unsur lawak antara benua huhuhu....baru la klu orang baca rase enjoy beb..!!! cam ade peminat la plak aku ni kwang3..mesti korang cakap aku ni eksyen jer lebih huhuhu...

Aiiiiihhhh...bukan senang nak jadi org cam aku ni, tapi setiap org ada kelemahan dan kebaikan yg tesendiri...
so perjalanan hidup kita, kita yang tentukan dan pandai2 la menetukan perjalanan hidup kita...kalau kita rasa bende tu kita buat betul still go on ok...truskan jela don't toleh3 ke belakang, kan xpasal2 kehidupan di belenggu bermacam masalah ni aku peringatkan pada diri aku jugak ni so klu ade la yg mmbaca blog aku ni ingat2 kan la diri tu sebelum orang len memperingati nya huhuhu...apa daa aku merepek ni...ni la xde keje sgt idea pon xdatang2 nk meroyan meraban jer klu org kelantan panggil membabak atau membobok huhuhu...

Emmmm...ape er yang aku cube nak coretkan ni kekdng pk3 cam bangang lak aku wat blog ni...aku menulis aku yang baca uwaaaa..xke bangang ke cam2 klu korang pk2 kan..tu pon klu ade yang sudi2 la bace blog aku ni klu xde yg sudi aku sorang pon xpe no hal beb..!!! sbb aku menaip dan menulis untuk keseronokan nak merasai camne perasaan ada blog ni...klu aku nak g interview sorang2 bloggers rase cam bangang lak...so watpe aku nak menginterviewkan dorang lebih bek aku try sendiri cane rase keterujaan tu...adakah agak2 teserlah kembang kempis di buat nya ahaks...

p/s korang rase cane perasaan bile wat blog ni huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan