23 Ogos 2010

bila aku mula menaip

Aku terasa kelakar gile bila aku daa start wat blog, padahal sebelum ni aku selalu membelek blog orang len, tapi arini aku lak yang terpengaruh untuk membloggerskan diri! Sebenarnya niat aku ni da lame nak wat blog ni tapi aku ni jenis xmik port sangat pasal ni sume sebab kekandang aku pk benda alah ni bukan nye penting pon so aku suke membaca yg orang len punye blog lagipun aku jenis xberapa pandai berpuitis apatah lagi jenis yang tere bab2 besastera macam A.Samad Said  tu. So aku wat la kehidupan seharian aku dengan berpesbuk,berym dengan ehem3 sambil2 selongkar blog2 orang len..!!!!

Arini aku nak berciter pasal alah ni jer keje aku, lagipun skang aku da xder keje so arini aku nak bnyakkan menaip jer...emmmm...aku ni xla sehebat mana so klu sesape terbace n tertengok blog aku jgn la komen pedas3 huhuhu...aku sebenarnya malu nak menonjol diri dan bakat aku ni hahaha...cam artis lak ayat aku ni tapi xpe sekali sekala tunjuk lagak cam orang da pemes yg ramai peminat sluruh negara ibarat cam brad pitt la huhuhu...

Emmmmm...benda ag aku nak menaip ni...isshhhh....aku klu otak kosong jenis susah nak dapatkan idea2 yang bernas ni so aku hentam jela sempena pembukaan blog aku ni...mybe next time aku ada masa aku menaip la dengan penuh sopan, ketatasusilaan, rajin & yang penting dengan penuh kemachoan yang aku miliki selama ni ahaks..!!  ayat yng xleh blah abad ini huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan