24 Ogos 2010

tentang aku

Uuuuiiikkksss....panas sggh malam ni...nape la panas semacam ni huuuuu...bile aku tringat pasal soal panas ni kkdg aku terkenang kan bende bile aku mempersoalkan pasal cuaca ni kat cik bulat..dgn tiba2 dia cakap kat aku "u ni mmg xpenah pon xpanas, mase mane tau u ni sejuk" huhuhu...kkdg sengih gak bile terkenang mende ni...huuuu..ok la klu aku nak start menulis ni mesti aku kena layan lagu dulu...sbb melalui lagu aku leh mencari ilham kira blog aku ni ada keunikan tersendiri huuuuu...sambil layan leaves before the lights comes on band arctic monkeys, sambil2 2 aku nak menulis pasal tentang aku huuuu...

Ok tanpe melengahkan mase dan mood aku nak menulis ni aku mulakan cite mengenai pengenalan aku ni...
ni sume pasal aku tau huuuuu...citer sedih 2 next time la..emmmm...ok3 aku di lahirkan di kelantan dan adik beradik aku sume ada 3 orang sumenye boy2 tau...emmmm...so umur aku skng mencecah 24 thn xtua mane sedang2 jer...dan aku ni da berkerja xhensem pon huuuuuu...dan tuk pengetahuan pembaca aku ade 2 orang mak..sorang mak kandung dan sorang mak tiri...adik beradik aku dgn mak tiri ni ada 5 orang kesemuanya...
so bile darab,bahagi, campur, tolak ape sume tu 5 + 3 = 8 orang kesemuanya huuuuuu....

Nanti jap aku nak klik lagu yg tul2 feel ni bile nak menulis...huuuuu...ok aku nak layan lagu band oasis let there be love...baru ada feel aku nak curahkan segala pasal aku ni huuuuu....ok3 tadi aku menulis pasal adik2 dan umur aku...ni aku nak menulis pasal kehidupan aku lak ni...aku daa masuk alam pekerjaan daa pon dan sebelah pagi sampai ke petang aku pergi mencari rezeki dan belah malam lak sampai tertido aku duk mengadap laptop....so ni jer keje aku seharian....semenjak peristiwa yg berlaku pada thun lepas aku jarang bersenaman petang2...so syukur Alhamdulillah la aku masih berpijak di bumi ni huuuuu....so oleh sebab itu aku x aktif di padang dan aktif bersukan di laptop sambil2 menaip untuk mengeluarkan peluh2 huhuhuhu....2 aku selalu panas disebabkan lemak2 yang terkumpul uwaaaaa.....merepek daaa ni..tapi 2 bukan auta 2 fakta ok...!!! dan dengan itu gak aku kekadang bersukan mata haaaaa...jgn pk yng bukan2 ok...bukan bersukan mata mende len...bersukan mata tengok bola di stadium dan di tv huhuhu....

Ok3 emmm...tempat aku mula2 menimba ilmu pada tahun 1992 di tadika abim dato keramat...mase time tadika dulu aku ni jenis malas nak g sekolah sbb ape aku xleh menyesuaikan diri kot dgn keadaan sekitar kot...so aku pagi2 mesti buat2 demam salah satu point malas ke tadika...bnyak gak kenangan aku tapi yang 2 biakan dulu len kali aku story ok...dan selepas 2 ayah aku berpindah ke kelantan dan pada thn 1993 aku menyekolahkan diri di sek sultan ismail 3 sampai la darjah 2 dan pada thun setrusnya aku bertukar ke sek sultan ismail 1 mase kat sek ni bnyak gak kenangan aku time 2...klu time 2 banyak gak la kisah2 aku pasal sek ni sbb pe....haaaaa...jeng3...sbb dulu sukan bola adalah sukan top di sekolah ni dulu so aku counting ngan budak2 kls aku lawan dgn kls abg aku...masa 2 aku ingat lagi daudsu jamluddin yang skng ni mewakili pasukan kelantan dan ex malaysian skuad bermain dgn aku...mmg perghhhh arhhh...ok stop c2 dulu..so slps 2 aku bertukar ke sek rdh keb kamil 1...2 pon xlame aku menyekolahkan diri....so pada thn 1996 aku ikut ayah aku berpindah ke kuantan dan menyekolahkan diri di sek rdh keb cenderawasih....so sampai la aku form 3 aku menyekolahkan diri d sek men ken tengku panglima perang tengku muhammad...so pada thn 2002 aku menyekolahkan diri di sek men keb org kaya haji di kuala lipis pahang haaaa....tapi jgn di sangka aku sempat la meninggalkan name dan byk jasa di sekolah tu sbb aku pernah mewakili dalam arena bolasepak pada zaman aku huuuuu...ni bukan auta ok ni fakta...!!!

Ok la rase2nye sampai c2 dulu aku nak menaip ni...terasa panjang lak pasal aku ni...buleh di wat novel klu di pkkan ni...tapi 2 la gaya khdpn aku dan next time aku bercerita kisah suka duka aku lak di entry yg len, 2 pon klu aku rase ade mood la sambil2 2 aku nak layan lagu bittersweet 'burn berlin down' band brit buatan malaysia..zaaaaassss....layan...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan