24 Ogos 2010

coretan dikala boring tahap cipan [part 2]

Emmm...arini aku rase cam malas sikit nak menaip...tapi xpe la aku truskan jugak niat2 aku dari tadi ag ni...
tah ape yg aku pk kan pon xtau...emmm...tapi kali ini entry aku mybe biase2 jek kot lagipun xde cter yng menarik2 yg aku nak coretkan...emmm...dari tadi ag membijakkan diri untuk mengeditkan sikit2 blog aku ni tapi harammm...."2la ko syahir..!!! orang nk wat blog ko pon sebok2 nak wat blog"...uuuhhhh...atiku mengeluh panjang...mybe pasal 2 kot aku jadi malas nak menaip..so kene bagi mase sikit...supaya atiku rase nak menaip..

Bile belek3 blog org len aku rase cam bijak gak dorang design ni..tapi aku ni cam kosong jer..huuuuu...biasela bdak baru bljr so pelan2 kayuh...nk mtk bantuan cik bulat pon dia pon xtau huhuhu...apela nasib huhuhu... xpe2 lagipon aku wat blog ni pon tuk suke2...huhuhu...boring lak arini keseorangan camni.."bb lambat nye bb balik" [mood termenung ok] emmm...dgr lagu brit jap huhuhu...masyuk jugak klu layan sugarplum fairy ni sambil2 merapu dalam blog aku ni...lagipon xde sape yng nak mik peduli huhuhu...bestnya layan lagu ni...when im coming home lalalala...[aku nynyi]
2 juz part lagu ok...

p/s layan lagu seterusnya sambil berpesebuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan