19 Februari 2011

untitled

sempena aku last time aku nak kua dari dunia alam maya..aku nk berblog la skit..kali ni pengarangan xterbelah bagi...xpela mybe ni last time aku berblog..aku pon dah give up..ok nk jadikan cite sblm aku membawa diri aku ker destinasi eterusnya aku nak mulakan kehidupan baru..mybe selama ini aku duduk di dunia khayalan..so mybe lepas ni aku malas nk amik tau kehidupan sekeliling aku yang pernah aku lalui...dan yang mendukacitakan aku...ada beberapa org yang aku sakit hati dan pendam kan melalui hati..xpela aku maafkan semua salah silap yng melukakan ati aku ni...lepas ni mybe dah xde name aku dalam kehidupan korang..skli aku tekad memang aku akan buat...ingatlah pesan tu ok!!!! aku hidup dalam dunia cam syok sendiri jer...nak wat cane dah nasib gua hidup cam ni..pada org2 yang di luar sana sempena aku membawa diri ini aku terima kasih kat sume yg mengeimbirakan gua dalam kehidupan syok sendiri...lepas ni sorry memang nk cntct aku xdapat la..memang bak kata lost cntact ok..pada awek aku emmmmmmm........ssh aku...malas gua nk becerita panjang...xpela klu nak berkawan ramai ngan laki teruskan niat u 2..i xnak amik tau dh...nk bergatal ker nak per ker..aku no komen sorry arap u paham...baik aku mendiamkan diri dpd membuka mulut...i tau ramai yang tergila2kan u..rase cam aku ni xckup lagi kot emmmm..xpela kekasih ku..u berhak pilih yang terbaik dari yang terbaik cam aku ni..mybe i n xberapa menarik dpd pandagan u...b u jgn marah kat i..sbb i da bace blog u sblm ni ok fine :)..truskan b...i xnak cakap3 ape2 i tau u ramai kawan2 laki3..so u pilih la yang terbaik klu u jumpe yng terbaik dari i..bgtaula i sptah...k thank.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan